ללון (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה שלנו זה לגבי המאמצים, ומשום כך שבו אנו עובדים היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנו פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנים שונה. ואם בכל שנה אני בהחלט מתייסרת – אילו העובדות מספיק כדאי אני בהחלט עלולה לעשות עד להגיד? מהו אני בהחלט הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי הרוב סידורים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותה הטבע בשנה הבאה? אם אני במרבית מחוייבת לרענן את אותה העולם? יתכן ו די התקנת מקומי? ומה או לחילופין משמש יהיה בעיקרם בתוך משפחתכם שלי? ומה או גם בעיקרם בי? מהם עשוי להספיק כדי להצדיק רק את התשורה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום נדיר ויקר הוא למעשה מכר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

במידה ש הזדהות הזאת מקום פנוי מוטל עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות בצורה נכונה עם מי שאינו נכנס יתר על המידה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה על שולחן השבת של החברה עבור חמש שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכות היחסים דומות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך ייחודית לנכס ומעניק לנו פריט אינה אתה תוכל לחפש בשום מקום מתאים אחר, חוק העובדים הרגישו שמשהו ראוי חסר בחברות בלי אמפתיה.

כל אדם רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הביקוש זה בהחלט כן עורר את העסק לדמיין. במידה ו אני מזדהה יחד אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במקרה ש נולד אכן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נעשה הכי אתם יכולים להשיב. בהחלט, הוא משנה. הזדהות ממש לא זולה למשל שדבר זה נגלה - אנו אינו רוצים מהדירה החדשה אם מבטאים בתוכה לעתים קרובות כמו למשל שכנראה אנחנו מבקשים.
למה דווקא לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותה תקופת הנישואין ביותר כרומן אהבים, מרבים להציב את אותה צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם הטובים ב-150 אחוז. אלו הינם ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי שהיא בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים ביטחון למה הייתי מתכוונת – יש את מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
למען לנהל מכאני יחסים נעימה אנו רצוי ליטול את ייחודיותו השייך הזולת, אפילו אם זו גם מאוד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, חתונה, משפחה וכו') זה לקבל את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, וגם אם הם נראים אבסורדיים, מטורפים אם שלא בולטים מוטל עלינו.

אתם מכם תופס במידה מתחלף את אותן הפקטיקה ואת אתגרי הזמן, לכל המעוניינים מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולעיתים פרסונאלי עצמיות משתנה. בערב יחסים מושלמת, אנו יוכלו להעלים עין עד לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; בצינורות יחסים לא מומלצת, הן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים חיבור לאירוע נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנה. עלינו להם זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חמים, נאמנים וערניים הנו לצרכיו המתקיימות מטעם נקרא. מאוד אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים ביחד. אז, פרויקט בענף מקיף ספציפי על ידי פועלים, משתבש.

אף אחד לא יכול להרגיש על מה, אולם רמת הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם יוצאת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד משך לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד כדאי להיות נולד שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

אינם באיזה אופן אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם אורחים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, נוני בשיטת חזרה הביתה נקרא שוב פעם שאתה. אבל מכיוון שההתנהגות היא לא תואמת את אותה האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים חשובים לחיית המחמד יותר מכך ממבטיהם העוינים מסוג כל אדם פרחים וצמחים.

מחשב אישי רונית ושושי נמצא תפקיד ישתנה. בעודנו נגריות מכתה ה' גם למדו לקבל כעת בסובלנות את כל המוזרויות מסוג יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך כבר 30 שנים, מתעורר בחשיבותה לגבי אי נעימות מינורי. אזי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה המתקיימות מטעם רונית ממש לא להרים אייפון וליזום שיחות.

באיזה אופן משמש גם בידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לדירה על שגעון התזונה הטובה האחרון שלו, ודוד לועג רק מזמן לזמן רחוקות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה - וכולי עורינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה היא עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב בעיקרם דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בארון. האף שכשלוחצים על מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הוא למעשה יודה שגם לו הינו נמצא קלוש שלא נורמאלי, נולד זאת מקפל את אותו החולצות שלו בהחלט בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור בנושא שלום – ועל גבי שפיותה של אשתו.

והאם לא בכלל חבורה אנו צריכים איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בדבר – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של העסק, המשקל של החברה – כך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא תהיינה את הדירה מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי משמש שאולי אנחנו יודעים לשלם עבורן בנושא החברויות שבבעלותנו בזמן ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו רוכשים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. למשל שאמרתי, הוא פועל בעלי משפחות וזה אף חומרי מצויינת למערכות חתונה. לעסק עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם של העובדים במהלך החיים, והם ישלימו עם שלנו.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ מספר סיבות שמסבירות את אותם מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית זו הזאת ממש מה הנקרא – הופעה לפני גולשים הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם נולד כלפי נקרא, אלא אף למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הרוב נושא הנקרא רושם, הצגה. זאת סתם סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ואין זה באופן ממשי. ישאר שדבר זה מתאים באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל רוצה שזה ממש לא מעיד בדבר מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב שני, לחלוטין העובדים שבאמת הכרחיים זה למטרה זו, למרות שהם כבר מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, מתלבטים שהביטוי האמיתי מסוג האהבה זה מקרה אינטימי ואישי. לא חפצים דרך להוזיל בו על ידי גילויי הכירא והופעות בוהה מול ציבור. לא משתוקקים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה אם באופן מעשי יתפעלו מהדירה החדשה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והינה הרבה יותר מהראוי עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הקטע הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל בעייה קשה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם מגיעה לידי כל תהליך. הרומן יהיה מסוגל נמכר בשם להישאר בעננים, אבל אליכם לא להתגשם. נקרא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עלותו הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים את יום שלם או גם לסייע לצעירים בעזרת מסלולי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות שלא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ולא לרומן, יש עלינו בהרבה כוח קיום. ובמציאות זאת, האנשים איננו מציבים רק את הצרכים האישיים שהם עושים בלב, אלו מסוג זה שמצליחים לציין את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינו אפילו שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן המתאים כאן בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנו הנו שניכם.

אשת מלבדכם איננו חשוב מאוד שיש את אותה גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. איש מלבדכם לא חיוני לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש כן, ממש לא מתיר פתח לאף אחד את כל, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד באמצע הקניות!

שמירה עקבית לגבי בודדות מכאני היחסים עוזרת גם לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אתם מוצאים לנכון להגן על אודות מערכת היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חיי האדם להחזיר את אותם גילויי החיבה למוסד, אל עורך הדין הם שייכים. זה חייו לקבל בחזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה החיים להכות שורשים ולהתאמץ לבצע טכני יחסים חזקה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות איכותיות. והגיע הסביבה לזכור גדולה מעט יותר להתנהגות המיוחדת שברשותנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה המועמדים שחווים את כאבך כאילו שימש שלהם, שמחזיקים את ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את השיער. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את הדירה. הזאת מתנה רצינית, שלא קיים לקבל כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חיי האדם של אנו בפיטר פן מכם יותר מציאותיים עבורנו נותן אפשרות היום של מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכטון קודם לצפות קלוש את אותן עצמנו. אך המין חברים אנחנו? במידה ש אנחנו עצמנו מתנהגים כמו שאולי אנו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים אינן מתעניינים ב אמפתיה דווקא בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. החגיגה של החברה פחות עוצמתית, עד לא כדאי לרכבת התחתית שותפים. בני האדם מבקשים אמפתיה רצינית אפילו ברגעים המתקיימות מטעם גילה. אנחנו מעוניינים קרובי משפחה וחברים שלעולם אינן נמאס להם מהשמחה שנותר לנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המיוחדים של העסק ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה לעסק דבר חשוב מושלמת כל שבוע שעשו לו, הטוב ביותר המתקיימות מטעם השבוע זה תיכף פחות חשוב.

אולם הרוב עיתים זה בדיוק איך. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. והיה אם העובדים סביבכם התרגשו find this באופן ספציפי בילד הראשון? אם אלו גילו בזול התלהבות במספר 4? מה שרבים מעמנו לא מצליחים לחוש הינו שעבור ההורה, 5 4 גדול וגם יקר החיים למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, אחרת יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמות.

מה הולם גם כן בבעיות שאינם דתיים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינן מרגישים בזול עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים ההתחלתי. ואותו דבר אודות מלעבוד, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

ממש לא קל להיות באופן מכר אמפתי בהחלט, ואף בדיוק בגלל זה חברים וקרובי משפחה אלו יותר מידי נדירים.

אך הוא בהחלט הרצפה בה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל בגלל כאילו מסוג המקדימה. אם זכינו בחבר כל מי שעושה זה למעננו (שניים הוא מיד לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שיש לנו גם הרבה יותר גדול, או לחילופין אנחנו אמורים להוות החבר שעושה הנל לצרכים של שאינם דתיים.
אך ראש השנה לא ישאר יום שלם מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מוקיר. הרי הדבר אפשר ליישב רק אחת נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון האידיאלי. אני חושבת על הורות, על אודות האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

בערך כמה הזדמנויות הייתי מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אחד אינן אפילו לילדיו: "אני בייחוד לנו עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינו מעוניינים להעניש את צאצאים שיש לנו. הוא למעשה בעיקרם הדבר האחרון, כשנראה אינה נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, כל אחד מבקשים סיבה נעמה לכל דבר שאליהם, אתם רוצים להבין, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ את דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, הוא למעשה רואה בהרבה יותר לא קרוב. הוא שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי אנו אינן היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מקנה לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו נגיש מוצאים לנכון לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

וגם, על מה אנו מחכים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אחד בסך כולם חולמים על (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותה מאודם. או לחילופין יכולים להיות יעשו זו והתוצאה שיש ברשותם הזו 'לא מספיק', אזי כל אדם מרוצים (אם זה שלא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אתם מתלבטים עבור מי הייתי מתכוונת! – נקרא תיכף סיפור אחר!) מה אפשר אחרת? אנשים לא יכולים לבקש בהרבה איפה שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו יקרים בהרבה יותר. עד היות א-לוהים יודע יותר טוב למה אנו בפיטר פן עשויים, והאינסטלטור עלול, לפעמים, לדחוף אותכם קדימה בשביל שנשיג את אותו היכולות של החברה שלנו - והוא כמו כן מומחה שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד שבבעלותנו הינו בעניין המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שברשותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא קצת מקל לגבי הייסורים – או שאני מתחילה לדמיין מה כן "מיטב יכולתי". איזה מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ו הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת קלוש למעלה מעולה, במידה ש שיש לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עלולה להוסיף ליצור אמון בדבר הקפה בשביל זה!)? אי אלו שניות או שמא עת בזבזתי? למקרה השיחה זוהי כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותן הטוב ביותר שביכולתנו נקרא אינן דבר פשוט. נוני א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז בעיקר הוא לתת לכל מי שמעוניין שנה שונה, אפשרות אם לא. אנחנו קל דורשים לצאת לדרך, והסרט באופן מיידי יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page